گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل حمله به ایران را محکوم کردند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:24
گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل متحد حمله به ایران و کشتار غیرنظامیان از جمله دانش آموزان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملل، ۲۴ گزارشگر مستقل حقوق بشری سازمان ملل متحد و گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران، حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان را محکوم کردند.

گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل متحد در این بیانیه مشترک، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را ناقض ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد و حق بنیادی حیات معرفی کردند.

گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل متحد با رد ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، تاکید کردند که نمی توان به صورت گزینشی، حقوق بین الملل را اعمال کرد.

این گزارشگران، تجاوز به خاک ایران را تنها بخشی از اقدامات یکجانبه و غیرقانونی واشنگتن و تل آویو اعلام کردند و خواستار یافتن راه حل های دیپلماتیک برای حل اختلافات شدند.

گزارشگران حقوق بشر سازمان ملل، حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان از جمله دانش آموزان در میناب را محکوم و درباره احتمال کشتار بیشتر غیرنظامیان در ایران ابراز نگرانی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.