حمله سایبری به زیرساخت سوخت در اسرائیل

خبرآنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 21:01
یک گروه هکری با نام «جبهه پشتیبان سایبری» مدعی شد به شرکت سوخت‌رسان HLD، از شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع اسرائیل، حمله کرده و موجب توقف بخشی از چرخه انتقال سوخت در جایگاه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش سیتنا، گروهی با عنوان «جبهه پشتیبان سایبری» اعلام کرده زیرساخت‌های مرتبط با شرکت HLD را هدف حمله سایبری قرار داده است. این گروه مدعی شده در پی این اقدام، بخشی از فرآیند انتقال و توزیع سوخت در برخی جایگاه‌های اسرائیل با اختلال مواجه شده است.

بر اساس ادعاهای منتشرشده، شرکت یادشده علاوه بر تأمین سوخت داخلی، در پشتیبانی لجستیکی برخی واحدهای نظامی نیز نقش دارد. با این حال، جزئیات فنی درباره ماهیت حمله، دامنه خسارت احتمالی یا مدت‌زمان اختلال منتشر نشده است.

سوخت

در گذشته نیز برخی گروه‌های هکری با انتشار بیانیه‌هایی مدعی هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی در منطقه شده‌اند.

سوخت

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.