استارمر: تلاش خود را برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه انجام می‌دهیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 18:20
نخست وزیر انگلیس بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران، گفت: تلاش خود را برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری، سخنگوی رسمی «کر استارمر» نخست وزیر انگلیس امروز پنجشنبه، از تصمیم خود برای عدم پیوستن به تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران دفاع کرد و بدون اشاره به تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران درمیانه مذاکرات غیرمستقیم میان تهران و واشنگتن، گفت که بهترین راه حل برای مسئله ایران، «توافق از طریق مذاکره» است!

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: ۴ هزار نفر از شهروندان ما از طریق پروازهای تجاری از خاورمیانه تخلیه شده‌اند. ما تمام تلاش خود را برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه (غرب آسیا) انجام می‌دهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.