بلافاصله گزارش کنید؛ دومین درخواست وزارت اطلاعات از مردم+ جزئیات

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:49
وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت، بلافاصله گزارش کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، ‌وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ از مردم در خواست کرد که در صورتیکه فردی نسبت به تهیه عکس یا فیلم را از اماکن حساس یا ساختمان ها و محل های آسیب دیده اقدام کند، همچنین به ثبت موقعیت مراکز با دستگاه GPS و یا تلفن همراه و علامت گذاری مکانها بپردازد می‌تواند عامل دشمن آمریکایی - صهیونی باشد.

وزارت اطلاعات تاکید کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را بلافاصله به کانال رسمی ستادخبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja۱۱۳@ ارسال کنید.

ساعتی پیش وزارت اطلاعات در پیامکی از مردم درخواست کرد که به منظور تسریع در پیگیری گزارشات واصله، مکان مشاهده پهپادها و جنگنده‌ها، تعداد و مسیر حرکت آنها را ذکر کنند.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم وزارت اطلاعات از مردم درباره مشاهده پهپاد و جنگنده دشمن

          

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.