بقایی: مهاجمان عمدا مناطق غیر نظامی را هدف قرار می‌دهند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 14:11
سخنگوی‌وزارت خارجه نوشت: مهاجمان عمداً مناطق غیرنظامی و هر مکانی را که تصور می‌کنند می‌تواند بیشترین رنج و تلفات انسانی را به همراه داشته باشد، هدف قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی در ایکس نوشت: این تجاوز وحشیانه، بدون تحریک و کاملاً غیرقابل توجیه علیه جمهوری اسلامی ایران تنها به میدان نبرد محدود نمی‌شود. پیامدهای آن در بازارهای جهانی نیز بازتاب یافته است؛ به‌گونه‌ای که موجب افزایش قیمت انرژی، بی‌ثباتی ارزها و کاهش قدرت خرید مردم عادی در سراسر جهان می‌شود.

سخنگوی‌وزارت خارجه گفت: اما برای ما ایرانیان، بهای این وضعیت به‌مراتب سنگین‌تر است؛ چرا که مردم ما به‌طور بی‌رحمانه‌ای کشته می‌شوند، در حالی که مهاجمان عمداً مناطق غیرنظامی و هر مکانی را که تصور می‌کنند می‌تواند بیشترین رنج و تلفات انسانی را به همراه داشته باشد، هدف قرار می‌دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.