استرالیا به خاورمیانه نیروی نظامی اعزام می‌کند

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:26
 نخست‌وزیر استرالیا، امروز -پنج‌شنبه- از اعزام واحدهای نظامی به خاورمیانه به عنوان یک اقدام احتیاطی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، ‌«آنتونی آلبانیزی»، نخست‌وزیر استرالیا، امروز -پنج‌شنبه- از اعزام واحدهای نظامی به خاورمیانه به عنوان یک اقدام احتیاطی خبر داد.

آلبانیزی در سخنرانی خود در پارلمان استرالیا گفت: «از استرالیایی‌هایی که برای کمک به شهروندان خود وارد شرایط خطرناکی می‌شوند، تشکر می‌کنم.»

این بیانیه چند روز پس از آن منتشر شد که ‌وزیر امور خارجه استرالیا، اعلام کرد که کشورش در هیچ عملیات نظامی علیه‌ ایران شرکت نخواهد کرد و در صورت تشدید درگیری‌ها، اعزام نیرو به خاورمیانه را منتفی دانست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.