هشدار ایران درباره حمله به راکتور هسته‌ای اسرائیل

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 06:06
یک مقام نظامی ایران: فعال سازی طرح سرنگونی نظام، ما را وادار خواهد کرد که زیرساخت‌های انرژی منطقه را مورد حمله قرار دهیم.

 یکی از مقام های نظامی ایران هشدار داد اگر آمریکا و اسرائیل به دنبال تغییر رژیم در ایران باشند، تهران راکتور اتمی دیمونا در اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

این مقام نظامی ایرانی به پایگاه خبری ایران نوانس گفت: اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند از طریق ناآرامی‌ها و آشوب های مسلحانه حکومت ایران را تغییر دهند، ایران هم به راکتور هسته‌ای دیمونا در اسرائیل حمله خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: فعال سازی طرح سرنگونی نظام، ما را وادار خواهد کرد که زیرساخت‌های انرژی منطقه را مورد حمله قرار دهیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.