شلیک سومین موج موشک‌های ایران به مرکز اسرائیل

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 05:44
رسانه های خبری از شلیک موج سوم موشک های ایران در ساعات گذشته به مرکز اسرائیل خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سومین موج از شلیک موشک‌های ایران به سمت مناطق مرکزی اسرائیل انجام شده است.

همزمان، جبهه داخلی اسرائیل اعلام کرد: پس از رصد عملیات شلیک موشک، آژیرهای هشدار در شهر «کریات شمونه» در شمال اسرائیل به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، روزنامه اسرائیل هیوم گزارش داد: فرماندهی منطقه شمالی از ساکنان شهرک‌های مرزی نزدیک به لبنان و شمال جولان [اشغالی سوریه] خواسته برای حفظ ایمنی، به مناطق و پناهگاه‌های مستحکم منتقل شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.