عربستان: نتانیاهو ترامپ را به جنگ کشاند

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 02:25

رئیس پیشین اطلاعات عربستان شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگویی با شبکه «سی‌ان‌ان» عنوان کرد که این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل بود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را به جنگ با ایران قانع کرد.

به گزارش ایسنا، ترکی الفیصل در این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی در رابطه با نزدیک شدن اسرائیل با عربستان پس از جنگ با ایران، گفت: «جدای از اینکه اسرائیل چه در غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد، باید عادی‌سازی را فراموش کنید.»

وی با اشاره به جنگ ایران ادامه داد: «این جنگ نتانیاهو است... این نتانیاهو بوده که هفت سفر به آمریکا داشته و به نحوی رئیس‌جمهور را قانع کرده که از سوءاستفاده‌های او حمایت کند.»

الفیصل در ادامه گفت که هدف نتانیاهو از آغاز جنگ با ایران، دور کردن حواس از آنچه بوده که اسرائیل در غزه انجام می‌دهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.