سرایااولیاءالدم: پایگاه اشغالگران آمریکایی را در اربیل هدف قرار دادیم

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:06
گروه مقاومت عراقی سرایااولیاءالدم از هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران آمریکایی را در اربیل خبر داد.

به گزارش مشرق، گروه مقاومت عراقی «سرایااولیاءالدم» از عملیات جدید خود علیه متجاوزان آمریکایی در اربیل واقع اقلیم کردستان عراق خبر داد.

در بیانیه این گروه مقاومت آمده است که در راستای پایبندی به تکلیف شرعی خود گرفتن انتقام خون ولی الله امام شهید سید علی حسینی خامنه ای و در پاسخ به تجاوزی که منجر به شهادت جمعی از جوانان مقاوم عراقی شد، پایگاه اشغالگران آمریکایی را در اربیل هدف قرار دادیم.

این بیانیه افزود که رزمندگان شجاع ما امروز چهارشنبه، با انبوهی از پهپادها، پایگاه اشغالگران آمریکایی واقع در فرودگاه اربیل را هدف قرار دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.