قالیباف: توان موشکی ایران صرفا در برابر متجاوزان است

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 20:09
محمدباقر قالیباف اعلام کرد: سلاح‌های نظامی ما تنها در برابر دشمنان متجاوز به کار گرفته می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به کشورهای دوست، برادر و همسایه تصریح کرد: توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران صرفاً برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی طراحی شده است.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

️به کشورهای دوست و برادر و همسایه اعلام می‌کنیم که توان موشکی و پهپادی ما صرفا برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.

امیدواریم با رفع این فتنه در بین برادران، به روزهای همکاری و همراهی برگردیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.