به گزارش رکنا، در این گزارش آمده است: در پی واکنش سهمگین ایران به حمله آمریکایی-اسرائیلی، تصاویر ماهوارهای که نمایانگر میزان خسارات وارده به تاسیسات نظامی آمریکا در منطقه هستند، در حال پخش شدن هستند. در کمتر از چهل و هشت ساعت، دستکم نه پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه مورد اصابت قرار گرفتهاند.
در بخش دیگری از این گزارش آمدهاست: ایران حجم بیسابقهای از موشکها و پهپادهای خود را شلیک کرده است. موشکهای پاتریوت آمریکا و پدافندهای میلیارد دلاری دیگر توانستند بخش قابلتوجهی را هدف قرار بدهند اما آن تعدادی که عبور کردند کافی بودند تا تصور مصونیت کامل [پایگاههای آمریکا در] کشورهای منطقه و قلب زیرساختهای امنیتی این کشور را زیر سوال ببرند.