شکار ۲ پهپاد آمریکایی صهیونیستی در هرمزگان

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 16:31
یک فروند پهپاد امریکایی توسط سامانه پدافند هوایی موشکی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد منهدم شد.
پدافند هوایی سپاه موفق به شکار ۲ پهپاد آمریکایی صهیونیستی در هرمزگان شد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند، اعلام کرد: یک فروند پهپاد توسط سامانه پدافند هوایی موشکی جزیره بوموسی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد منهدم شد.
 
یک فروند پهپاد امریکایی توسط سامانه پدافند سپاههوایی موشکی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد منهدم شد.
 
رادار راهبردی Fps۱۳۲ امریکا در غرب آسیا، در قطر توسط شبکه یکپارچه دفاع موشکی ساعت ۳:۴۵ منهدم شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.