روایت بقائی از هدف متجاوزان در قتل عام دانش آموزان میناب

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:32
سخنگوی وزارت امور خارجه، هدف شرورانه متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی در قتل عام کودکان معصوم ایرانی در دبستان شجره طیبه میناب را مشغول سازی نیرو‌های مسلح کشورمان برای تسهیل تجاوز به کشورمان دانست.

روایت بقائی از هدف متجاوزان در قتل عام دانش آموزان در میناب

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی نوشت: این فرشتگان کوچک در حمله‌ی عمدی به مدرسه شان به طرز وحشیانه قتل‌عام شدند که با مشغول کردن نیرو‌های مسلح به عملیات جستتجو و نجاتِ اضطراری، مهاجمان بتوانند اهداف نظامی را با سهولت و مصونیت بیشتری هدف قرار دهند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی خاطرنشان کرد: اطلاق عنوان صرفاً «جنایت جنگی» به این رویداد، به طرزی تأسف بار از بیان عمق شرارت و قساوت چنین فاجعه‌ای قاصر است. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.