زاخارووا: به شهادت رساندن رهبر انقلاب ایران شرم‌آور است

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:28
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با گفتن این که حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قانون‌شکنی است، به شهادت رساندن مقام معظم رهبری ایران در این حملات را «شرم‌آور» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ماریا زاخارووا» سخنگوی  وزارت امور خارجه روسیه به شهادت رساندن حضرت آیت‌الله «سیدعلی خامنه‌ای»  مقام معظم رهبری ایران توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در حملات نظامی اخیر به ایران را «شرم‌آور» توصیف کرد.

بنابر روایت ایسنا، زاخارووا امروز در نشستی خبری گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال قانون‌شکنی هستند و غرب آسیا را بیشتر به سمت آشوب می‌برند.

به گفته او، «تهدید ناشی از ایران» صرفا بهانه‌ای برای اجرای برنامه‌ تحمیل برهم زدن نظم قانونی اساسی در تهران بوده است.

حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی از ۹ اسفند و با ادعای از بین بردن تهدیدهای ناشی از برنامه هسته‌ای و موشکی ایران آغاز شد.

این حملات تاکنون بیش از ۷۰۰ شهید، از جمله مقام معظم رهبری ایران، شماری از فرماندهان نظامی و شهروندان غیرنظامی بر جای گذاشته است.

ایران در واکنش به این حملات، پایگاه‌های نظامی و منافع آمریکا در منطقه، همچنین اهداف معین در اراضی اشغالی را در عملیات وعده صادق ۴ مورد حمله قرار داده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.