همه ارکان کشور پای خدمت به مردم هستند

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 14:46
معاون اجرایی رئیس جمهور با ابلاغ پیام قدردانی رئیس جمهور به امدادگران هلال احمر، گفت: همه ارکان کشور با تدبیر و استقامت در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و همراه با مردم از کشور و نظام در برابر دشمنان متجاوز دفاع خواهیم کرد.

همه ارکان کشور پای خدمت به مردم هستند

به گزارش به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد جعفر قائم‌پناه با حضور در ستاد مرکزی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر و خداقوت به همه خادمان مردم به ویژه نیرو‌های امداد و نجات، اظهار کرد: اینجا هستم تا سلام و خداقوت دکتر پزشکیان را خدمت تک‌تک شما مدیران و نیرو‌های پرتلاش و خدوم هلال‌احمر ابلاغ کنم.

وی افزود: جنگ، جنگ تمام عیاری است و آمریکا با همکاری رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از همه توان و تجهیزات نظامی خود به ما حمله کرده است و ما هم با تمام توان در برابر این تجاوز آشکار ایستاده و از کشور و مردم دفاع خواهیم کرد.

به گفته وی، اعتقاد داریم که در راه دفاع از مردم و وطن، یا شهید می‌شویم و یا پیروز که در هر صورت؛ پیروزی از آن ماست.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه هلال‌احمر از مهم‌ترین سازمان‌ها و نهاد‌هایی خدمت رسان در شرایط جنگ و بحران است، افزود: با هلال‌احمر آشنای دیرینه دارم و الان هم هر نقطه‌ای که هدف دشمن قرار می‌گیرد، امدادگران هلال احمر حضور دلگرم کننده‌ای در محل دارند و به واقع کار امدادگران، بسیار ارزشمند و ستودنی است.

قائم پناه اظهار کرد: همه بر این باوریم که چو ایران نباشد تن من مباد، این روز‌ها حس وطن‌دوستی و یاد شهدا مهم است چراکه توان مقاومت و استقامت ما را بیشتر می‌کند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: به این ملت افتخار می‌کنیم که با وجود تنوع نگاه و تنوع فکری، پای پرچم کشور ایستاده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.