سفارت آمریکا در اردن تعطیل شد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:51
رسانه های عربی امروز (چهارشنبه) از تعطیل شدن سفارت آمریکا در اردن خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، تارنمای شبکه الجزیره در خبری در این خصوص نوشت: سفارت آمریکا در اردن اعلام کرده است کل مجتمع سفارتخانه ای این کشور در منطقه « عبدون» پایتخت اردن تخلیه شده و همه کارکنانش این سفارتخانه را ترک کرده اند.

طبق گزارش ایرنا، بنا بر اعلام سفارت آمریکا، تخلیه کارکنان موقتی است و به محض برطرف شدن تهدیدها، سفارتخانه بازگشایی می شود.

از سوی دیگر اداره امنیت کل اردن نیز از افراد ساکن در اطراف این سفارتخانه خواسته است در خانه های خود بمانند.

الجزیره افزود: این اقدامات نشان دهنده افزایش تهدیدها ضد آمریکایی ها در منطقه است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.