به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، روز گذشته دوازدهم اسفندماه 1404 موشک های آمریکا و اسرائیل به مناطق مختلفی از تهران اصابت کرد که بسیار از کشته شدگان و مصدومان غیرنظامی بودند. مردم از وحشت جنگ در خانه هایشان پناه گرفته بودند که موشک بر سرشان فرود آمد.

زنان و کودکان، مردان و سالمندان در حال گذران زندگی خودشان بودند. انسانهایی غیرنظامی که ناگهان با جنگ مواجه شدند و حال با اصابت موشک به زندگیشان آواره شده اند. هر آنچه داشتند را از دست دادند و در میانه اقتصادی که به سختی آن را مدیریت می کردند حال خانه و زندگیشان نیز از دست رفته است. بعضی حال در ویرانه های زندگیشان بر بالین عزیزان از دست رفته و کشته شدگان نشسته اند.

در خیابان های شهر از میان تکه تکه ویرانه هایی که اصابت موشک های آمریکا و اسرائیل بر تهران فرود آورده اند می دوند و فرار می کنند. کودکان وحشتزده گریه می کنند و فریاد:" مامان، بابا می ترسم " را می زنند.
اینجا جنگ زندگی ها را ربوده است. اینجا جنگ جان را می گیرد. اینجا جنگ دارد انسانها را هر روز فقیرتر می کند. اینجا جنگ خبر از موج بیکاری و سختی اقتصادی برای خانواده را می دهد. اینجا خانواده ها عزاداراند. کودکان با چشمانی ترسیده از صدا جنگ و اصابت موشک ها به آغوش مادر و پدر پناه می برند و کمک را فریاد می زنند با بغض.

اینجا عروسک های کودکان نیز شهید شده اند. اینجا خودروها له شده اند. شیشه منازل خورد شده است. جنگ خبر از هیچ خوشبختی نمی داد و نمی دهد. جنگ فقط بازی سیاستمداران مهاجم وحشی با مردمان مظلوم ایران است.
جنگ را تمام کنید. مردم ایران جنگ طلب نیستند. هر کسی به جای آنها فریاد خوشبختی با جنگ را زده است، دوست نیست و دشمن است. دشمن همین ذره ای از زندگی که داشتند و حال آن را هم ندارند.
جهان نگاه کند که حملات نظامی به ایران دارد پشت هم جنایت جنگی را رقم می زند. کودکان می میرند. زنان عزادار می شوند و حتی خود قربانی شلیک موشک ها می شوند. مردان آواره زندگی و عزادار کشته شدن دلبندانشان و ویران شدن زندگیشان هستند.

جنگ را تمام کنید. مردم ایران جنگ نمی خواهند. ساکت شوید و از زبان مردم مظلوم ایران فریاد جنگ طلبی نزنید. این مردم کمی زندگی می خواهند که هیچ موشکی برایشان آن خوشبختی را نمی آورد.
ایران سرزمین مردمان شریف و آزاده است که صلح و انسانیت را می خواهند نه جنگ و جنایت.
جنگ را تمام کنید و با ترفند سیاه رسانه ای تان بر جنایات جنگی که روزانه در ایران در حال رخ دادن است بر سیاهی ، سرپوش سفیدی نگذارید. خجالت بکشید از نانی که بر خون مردم مظلوم ایران می زنید و می خورید.

جنگ را تمام کنید. حملات به ایران را محکوم کنید. اینجا کودک ، زن و مرد غیرنظامی دارند کشته می شوند. این جنایت را محکوم و تمام کنید.
اما این را هم بدانید مردم ایران آنقدر وطن پرست و ایران دوست هستند که اگر این جنایات را ادامه دهید حتی فریب ترفند های رسانه ای سیاه شما را نمی خورند و دست در دست هم، زنجیره دفاع از این خاک و وطن را شکل می دهند و تا آخرین نفس برای ایران می جنگند. ایران وطن ماست و ما بر ویرانه های آن قدم نمی زنیم برای نجات این خاک از آنها که در حال ویران کردن آن هستند به سمت مهاجم حمله می کنیم و خاک را از جنگ نجات می دهیم. مردم ایران را نشناخته اید. این مردم وطن جانشان است و این نقشه تعصب و غیرتشان.