به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که به کارمندان غیر ضروری و خانواده های آنها در سفارت این کشور در ریاض اجازه داده شده عربستان را به دلیل تهدیدات امنیتی ترک کنند.
سفارت آمریکا در ریاض نیز تاکید کرد که ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی به دلیل تهدیدات امنیتی بسیار محدود شده است.
پیشتر سفارت آمریکا در ریاض هدف قرار گرفته بود و تصاویری از وقوع آتش سوزی در این منطقه منتشر شد.
وزارت خارجه آمریکا همچنین هشدار سفر به اردن، عمان، عربستان و امارات را به سطح سه افزایش داد.
آژیرهای خطر در اسرائیل فعال شدند؛ اصابت موشک به بیت شیمش
آژیرهای خطر در اراضی اشغالی بعد از رصد موشک های ایرانی به صدا درآمدند.
رسانه های عبری زبان از رصد شلیک موج جدیدی از موشک های ایرانی به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.
این رسانه ها تاکید کردند که ساکنان اراضی اشغالی باید خود را به پناهگاه ها برسانند.
همچنین آژیرهای خطر در قدس اشغالی واقع در مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.
رسانه های عربی از وقوع انفجارهای قدرتمند و پی در پی در مرکز فلسطین اشغالی بعد از رسیدن موشک های ایرانی خبر دادند.
خبرگزاری قدس گزارش داد که یک موشک به صورت مستقیم به بیت شیمش در قدس اشغالی اصابت کرده است.
لحظه عبور سه موشک ایرانی از آسمان الخلیل در کرانه باختری نیز ثبت شده است.












