دومین پایگاه اورژانس شهری خورموج افتتاح شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 19 بهمن 1404 - 11:09
بوشهر- دومین پایگاه اورژانس شهری خورموج با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف کاهش زمان انتظار و افزایش سرعت امدادرسانی در مرکز شهرستان دشتی، دومین پایگاه اورژانس شهری خورموج با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی رسماً افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی این مرکز، به‌عنوان پنجاه‌ونهمین پایگاه استانی و بیستمین پایگاه شهری استان، پوشش عملیاتی فوریت‌های پزشکی در سطح شهر خورموج به شکل قابل‌توجهی بهبود یافته و همچنین زمان رسیدن به صحنه‌های حادثه کاهش پیدا خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت در آیین افتتاح این پایگاه، دسترسی عادلانه به خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی را از حقوق اصلی شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد که با اضافه شدن این واحد، شاخص‌های سلامت در شهر خورموج ارتقا یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.