به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز دقایقی پیش با انتشار خبری اعلام کرد که یک فرد انتحاری خود را در برابر دفتر محلی ساختمان سازمان امنیت فدرال روسیه در شمال قفقاز منفجر کرده است.
رویترز به نقل از خبرگزاری اینترفکس در این خصوص اعلام کرد که در این حادثه چند نفر زخمی شدهاند.
شبکه تلویزیونی دولتی «وستی» (Vesti) درباره این حادثه اعلام کرد که دستکم ۶ نفر بر اثر این انفجار مجروح شدهاند.
تاکنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.












