۱۹۵ طلبه به عنوان معلم در آموزش و پرورش استان سمنان شاغل هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 23:30
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان از فعالیت ۱۹۵ طلاب به عنوان معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این طلاب از امتیاز در نظام ارزیابی آموزش و پرورش برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به میزبانی دفتر خود از فعالیت ۱۹۵ طلاب به عنوان معلم در آموزش و پرورش استان خبر داد و بیان کرد: این طلاب علاوه بر تدریس در فعالیت های تربیتی و آموزشی نیز ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: از آموزش و پرورش انتظار می رود تا ساز و کاری منظور شود تا این گروه طلاب از امتیاز خاصی در نظام ارزیابی بهره مند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار رویکرد رفاقتی و گفتمان محور پیرامون حجاب با جوانان شد و ادامه داد: به جای طرد جوانان می بایست به تبیین فلسفه حجاب برای آن ها پرداخت.

مطیعی توضیح داد: مجموعه آموزش و پرورش باید به دنبال روش های نوینی باشد که طلاب شاغل بتوانند روحیه استقامت را بین جوانان تقویت و مبانی اعتقادی و توحیدی را بین جوانان ترویج دهند.

وی با تاکید به اینکه می بایست به شبهات جوانان پاسخ مناسب داده شود، افزود: این اقدام باعث می شود تا نه تنها در زمین دشمن بازی نکنیم بلکه در مقابل هجمه های آن ها نیز واکسینه شویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.