رکنا: معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور هرگونه تلاش برای تضعیف جایگاه رئیس جمهور را قد علم کردن در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی دانست.
به گزارش رکنا، سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی و عالی ترین مقام رسمی کشور پس از رهبری است.
طباطبایی افزود: رئیس جمهور در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کرده است که از آزادی و حقوق ملت در قانون اساسی حمایت کند.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: اگر کسانی در صدد تضعیف این جایگاه باشند، در برابر ملت، رهبری و قانون اساسی قد علم کرده اند و تکلیفشان معلوم است.

منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.