اولین واکنش از دفتر ریاست‌جمهوری به اختلاف‌ها درباره بازگشایی اینترنت + عکس

پارسینه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:07
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور پس از رای امروز دیوان عدالت اداری و خبرهایی مبنی بر توقف اتصال دوباره اینترنت بین‌الملل که دستور آن دیروز توسط پزشکیان صادر شد، یک توییت منتشر کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از اطلاعات آنلاین،سیدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توییتر خود و پس از اما و اگرهای اتصال دوباره اینترنت که بعد از رای دیوان عدالت اداری در فضای مجازی پیچید، نوشت: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی و عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از رهبری است. در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کرده است که از آزادی و حقوق ملت در قانون اساسی حمایت کند. اگر کسانی در صدد تضعیف این جایگاه باشند در برابر ملت،رهبری و قانون اساسی قد علم کرده‌اند.
تکلیف‌شان معلوم است.

 

357765

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.