فرماندار مراغه خواستار شتاب‌بخشی به طرح مسکن ملی برکت شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:38
مراغه- فرماندار مراغه شتاب‌بخشی به تکمیل طرح ۴۰۰ واحدی مسکن ملی برکت تا پایان مرداد را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری راد روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان مراغه گفت:طرح مسکن ملی برکت با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت به خاطر نبود محوطه سازی و کارهای جزیی نیمه تمام مانده است.

وی اضافه کرد: ساخت این طرح سال ۹۹ آغاز شده و در شش سال گذشته موجب سرگردانی خریداران شده است.

فرماندار شهرستان مراغه گفت:تمامی زیرساخت‌ها و راه دسترسی برای آن تامین شده ولی به خاطر نواقص جزیی در تاسیسات داخلی واحدها طرح نیمه تمام است.

وی گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر از صاحبان واحدها آورده خود را تکمیل کرده‌اند و لازم است پیمانکار نسبت به تکمیل و تحویل این واحدها اقدام کند.

امیری راد گفت: تاکنون برای این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده و به خاطر هفت میلیارد تومان نیمه تمام مانده است.

وی از پیمانکار طرح خواست تا پایان مرداد نواقص این طرح را تکمیل و واگذار کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.