استاندار: موتور طرح‌های عمرانی اصفهان با شتاب در حال حرکت‌ است

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:51
اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: قطار توسعه و عمران در سراسر استان شتاب گرفته و موتور طرح های عمرانی اصفهان با شتاب در حال حرکت‌ است.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح تصفیه‌خانه پساب فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: ابرطرح هایی که بیش از یک دهه بلاتکلیف بوده‌اند، در هفته‌های آینده، با حضور وزرا و مدیران ملی به بهره‌برداری خواهند رسید.
‌وی با اشاره به افتتاح طرح های بزرگ زیست‌محیطی در شاهین‌شهر و شمال اصفهان ادامه داد: روند توسعه استان متوقف نشده و پس از افتتاح طرح‌های عمرانی و تمرکز بر محرومیت‌زدایی و تقویت حکمرانی در شهرستان کمتر برخوردار سمیرم، امروز اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه زیست‌محیطی استان اصفهان در حال رقم خوردن است.
‌استاندار اصفهان با قدردانی از اقدام ارزشمند مدیریت شهری در شمال استان، اظهار داشت: طرح تکمیلی پساب که امروز توسط شهرداری شاهین‌شهر به بهره‌برداری رسید، یک طرح زیست‌محیطی بسیار ارزشمند و از نیازهای اساسی مردم منطقه است که انتظار می‌رود سایر شهرداری‌های استان نیز از این اقدام الگوبرداری کنند و همچنین طرح دوم در منطقه صنعتی شمال استان نیز گام بلند دیگری در این مسیر به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه ماهیت این طرح ها به طور کامل زیست‌محیطی است، اضافه کرد: ماهیت این طرح ها نشان می‌دهد که مدیران استان از تمرکز صرف بر رویکردهای سختِ اقتصادی فاصله گرفته و به سمت اقدامات پایدار زیست‌محیطی حرکت کرده‌اند و این رویکرد ثابت می‌کند که موتور اقدامات عمرانی در استان اصفهان زنده است و نبض توسعه منطقه با سرعت بالایی می‌زند.

جمالی نژاد با اشاره به افق روشن طرح‌های عمرانی در استان، خاطرنشان کرد: هفته‌ آینده میزبان تعدادی از وزرای دولت خواهیم بود تا چندین طرح بزرگ و حتی ابرپروژه‌هایی را که بعضی از آنها بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و در سطح استان اجرا نشده بودند، افتتاح کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدامات بزرگ، مایه امیدواری مردم و ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در میان همکاران و مدیران اجرایی شود تا با همین فرمان، تکمیل پروژه‌های کوچک‌مقیاس را نیز در سطح شهرستان‌ها با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان روز سه شنبه با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید.

این طرح‌ در راستای کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی و مدیریت بهینه منابع آب در بخش صنعتی افتتاح شد.
‌این طرح با هدف بازچرخانی آب، کاهش بار آلودگی‌های صنعتی و حفظ سلامت اکوسیستم منطقه به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شمال شهر اصفهان هم‌زمان با هفته محیط زیست و با حضور معاون رییس‌جمهور، استاندار و جمعی از مسوولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.