رییس سازمان لیگ از جام جهانی انصراف داد

افکار نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:46
رییس سازمان لیگ فوتبال از سفر به آمریکا برای حضور در جام جهانی انصراف داد.

در روزهایی که حواشی زیادی پیرامون صدور ویزای ملی پوشان و ارکان فدراسیون فوتبال برای سفر به آمریکا و شرکت در جام جهانی مطرح شده، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ تصمیمی جالب را اتخاذ کرده است.

رییس سازمان لیگ که از یکی از مدیران فوتبال ایران در سفر به آمریکا محسوب می شد، با ارسال نامه ای کتبی به مهدی تاج از حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ انصراف داد.

در نامه رئیس سازمان لیگ اشاره شده که حضور او در جام جهانی دلیلی از نظر کاری و ماموریتی ندارد و بهتر است در ایران به انجام امروز سازمان لیگ برای فصل آینده بپردازد.

پیش از این رحمان سالاری عضو هیات رئیسه فدراسیون اعلام کرد که به جام جهانی سفر نخواهد کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.