پاسخ ایران به هر حمله ای سهمگین خواهد بود

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 10:47
تهران -ایرنا سخنگوی نیروهای مسلح ایران در گفتگویی با الجزیره از پاسخ شدید و کوبنده ایران به هر حمله و ماجراجویی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: واکنش ما با غافلگیری و تاکتیک‌های جدیدی همراه خواهد بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی نیروهای مسلح ایران در گفتگویی با الجزیره از پاسخ کوبنده به هر حمله و ماجراجویی جدید علیه ایران سخن گفت.

وی با اشاره به آمادگی ایران برای جنگ اعلام کرد که در صورتی که آمریکا و اسرائیل حمله جدیدی به کشورمان انجام دهند واکنش ایران بسیار سهمگین خواهد بود.

سخنگوی نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: واکنش به هر حمله جدیدی متفاوت از قبل خواهد بود و دشمنان با غافلگیری ها و تاکتیک های جدیدی روبرو خواهند شد. ضربات ایران در صورت بروز دور جدید درگیری بسیار شدید و سنگین تر از دو جنگ سابق خواهد بود.

شکارچی تاکید کرد: جنگ اگر شعله ور شود فراتر منطقه ای خواهد شد و از مرزهای منطقه فراتر خواهد رفت. اگر مانع از صادرات نفت ایران شوند ایران مانع از خروج نفت از منطقه خواهد شد.

در واکنش به تهدیدات ترامپ برای هدف قرار دادن زیرساخت های ایران نیز سخنگوی نیروهای مسلح اعلام کرد که زیرساخت های منطقه در صورت حملات اسرائیل و آمریکا به زیر ساخت های ایران هدف قرار خواهند گرفت.

سردار شکارچی درباره تنگه هرمز نیز بیان کرد: ایران با اقتدار این آبراه حیاتی را با هدف برقراری امنیت، تامین تجارت و اقتصاد بین المللی کنترل خواهد کرد. ایران از منافع خو دفاع خواهد کرد.

این خبر تکمیل می شود

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.