شفاف‌سازی مرندی درخصوص جزئیات توافق احتمالی با آمریکا / بعد از 60 روز وارد مرحله دیگری می شویم

رکنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:47
رکنا سیاسی : سید محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی گفت: متن موجود برای توافق با آمریکا متن خوبی است. در این متن هیچگونه شروطی برای بحث هسته‌ای نیست.

به گزارش رکنا ، مرندی  با حضور در برنامه «من ایرانم»  در شبکه نسیم  در ادامه اظهار کرد : توی این متن مذاکرات مردم نباید ذوق زده شوند و امیدواری بی خود داشته باشند  همچنین نباید نگران باشند، ولی تلاش شده یک توافق خوبی صورت بگیرد . 

این تحلیلگر سیاسی افزود :  از نظرمن این توافقنامه خیلی خوبی است ، برای همین ترامپ  مرتب پست می گذارد و می گوید ما فعلا عجله نداریم به قول خودش می خواهد باجگیری کند . 

وی افزود  : در شروطی که در متن  این توافق است و می خواهند به ما تحمیل کنند اصلا موضوع هسته ای نیست . 60 روز بگذرد تا وارد مرحله دیگری می شویم و که باید درباره موضوع و موارد  بحث و گفتگو شود . 

وی گفت : در این متن توافق  هیچگونه شروطی برای بحث هسته‌ای نیست. شرایط تنگه هرمز به حالت قبل باز نمی‌گردد. از نظر من این توافق خیلی خوبی است ولی معلوم نیست که انجام شود.البته باید منتظر شویم و صبور برخورد کنیم تا طرف مقابل را مجبور کنیم تمکین کند. و....

( فیلم را ببینید )

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.