خبر خوش برای مسافران؛ سهمیه بلیت قطار در مسیر تهران-مشهد افزایش یافت

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:15
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق(۱) از افزایش سهمیه بلیت قطار در مسیر پُرتردد تهران-مشهد خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، ظرفیت قطارهای شماره ۳۹۰ و ۳۹۱ به صورت روزفروش افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،علیرضا رضائی‌برون در گفتگو یی از افزایش سهمیه بلیت در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اظهار کرد: با هدف افزایش رفاه حال شهروندان و زائران حرم مطهر رضوی، پیگیری‌های لازم برای اختصاص سهمیه جدید بلیت قطار در این مسیر انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه با موافقت‌های صورت‌گرفته، یک کوپه ۴ تخته در قطارهای شماره ۳۹۰ و ۳۹۱ (مسیر تهران-مشهد و بالعکس) به صورت روزفروش به سهمیه اداره کل راه‌آهن شمالشرق(۱) افزوده شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.