خبر جدید منبع ایرانی از مذاکرات با آمریکا | اگر تفاهم اولیه‌ای نیز صورت بگیرد...

همشهری آنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:24
یک منبع مطلع به تسنیم گفت: ایران هیچ خوشبینی‌ای به آمریکا ندارد و تبادل پیام‌ها نیز با بدبینی به آمریکا صورت می‌گیرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک منبع مطلع به خبرگزاری تسنیم گفت: ایران هیچگونه خوش‌بینی به آمریکا ندارد و رد و بدل پیامها از طریق میانجی پاکستانی نیز دائماً با در نظر گرفتن بدبینی به دولت آمریکا صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تفاهم نهایی حاصل نشده است و چالش در بعضی بندها ادامه دارد، اما حتی اگر تفاهم اولیه‌ای نیز صورت بگیرد، به معنای تغییر نگاه ایران به آمریکا و اطمینان از اجرای تعهدات این دولت نیست.

این منبع مطلع تاکید کرد: آمریکایی‌ها سابقه بسیار بدی در مذاکرات دارند که بدبینی ها را تقویت و تثبیت می‌کند؛ لذا حتی اگر تفاهمی نیز صورت بگیرد ایران در طول روند پس از اعلام تفاهم، اقدامات آمریکا را زیر نظر خواهد گرفت و در صورتی که آمریکا در آن مرحله نقض عهد کند، ایران اهرمهای خود برای مواجهه با آن را حفظ خواهد کرد.

آمریکا هم پیشنهاد داد هم تهدید کرد؛ پیام متناقض روبیو به ایران

این کار خلع سلاح ایران است! | یک هشدار قابل توجه

اتهام‌های جنجالی به پزشکیان؛ ویدئو را مشمئزکننده، بی‌منطق، توهین‌آمیز، تهمت‌آلود و ناآشنا با ساختار جمهوری اسلامی یافتم | غضنفرهای بی‌پروا

هشدار مرشایمر درباره جنگ مستقیم میان امارات و ایران | تهران چگونه می‌تواند ابوظبی را به طور کامل نابود کند؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.