ارزیابی ۸۷۶۸ پرونده در کمیسیون‌های پزشکی بهزیستی تهران

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران از بررسی ۸ هزار و ۷۶۸ پرونده در کمیسیون‌های پزشکی در سال گذشته خبر داد و گفت: ارزیابی‌ها به‌صورت مستمر در سه مرکز تخصصی انجام شده است.

بهزیستی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران، در گزارشی از عملکرد واحد‌های تخصصی این سازمان، جزئیات مربوط به فعالیت کمیسیون‌های پزشکی در سال ۱۴۰۴ را ارائه کرد. 

وی با تبیین روند ارزیابی‌ها، اعلام کرد که این فرآیند در سه مرکز استراتژیک شامل «مرکز شهید آیت»، «مرکز تأمین و توسعه نارمک» و «مرکز تأمین و توسعه ولیعصر» به صورت مستمر برگزار شده است.

نیکرو با ارائه آمار دقیق از خدمات ارائه شده، اظهار داشت: «در مجموع سال ۱۴۰۴، تعداد ۸ هزار و ۷۶۸ مورد ارزیابی توسط کمیسیون‌های پزشکی انجام شده است که از این میان، ۲ هزار و ۷۱۵ پرونده به صورت ارزیابی اولیه و ۶ هزار و ۵۳ پرونده در قالب ارزیابی مجدد مورد بررسی قرار گرفته‌اند.»

معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران در پایان خاطرنشان کرد که تمرکز بر این مراکز تخصصی، با هدف افزایش سرعت، دقت و کیفیت در ارزیابی‌های پزشکی صورت گرفته است تا مراجعین و جامعه هدف بتوانند در کمترین زمان ممکن، از خدمات و تسهیلات قانونی مربوط به وضعیت سلامت خود بهره‌مند شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.