ساخت دو خط ریلی جدید در هرمزگان

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: امسال دو خط ریلی جدید در ایستگاه گل گهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا نصیری افزود: این دو خط به طول هزار و ۲۰۰ و ۶۰۰ متر باهدف افزایش سرعت بارگیری، کاهش توقف واگن‌ها و بهبود سرعت بازرگانی مواد معدنی ساخته می‌شود.
وی گفت: با ساخت این دو خط ریلی برای رفع نیاز کارخانه‌های فولادی و تامین به موقع خوراک آنها کمک می‌شود.


مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: این اقدام نشان‌دهنده تعهد این مجموعه به رفع موانع لجستیکی و حمایت از صنایع بالادستی به ویژه در حوزه مواد معدنی است و پیش‌بینی می‌شود تاثیر بسزایی در افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی و بهبود شاخص‌های اقتصادی منطقه داشته باشد.
طول محور راه آهن هرمزگان هزار و ۲۱۲ کیلومتر بوده و دارای ۲۵ ایستگاه است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.