اولین خروجی استقلال؛‌ ناکام ترین خرید فصل آبی‌ها

همشهری آنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
موسی جنپو با تبلیغات رسانه‌ای زیادی به استقلالی پیوست اما فرسنگ‌ها دورتر از حد انتظار بود و خیلی زود به نیمکت پیچ و مهره شد.

به گزارش همشهری آنلاین وینگر مالیایی پس از تحولات منطقه از کشور خارج شد و حالا هم شرایط عجیب و متفاوتی نسبت به دیگر خارجی‌ها دارد. طبق شنیده‌ها، جنپو از زمان ترک ایران پاسخ نامه‌های باشگاه استقلال را نداده و باتوجه به عملکردی که در این فصل داشته احتمالا اولین خروجی آبی‌ها خواهد بود.

جنپو در 11 بازی برای استقلال و فقط 150 دقیقه بازی کرده و در شرایطی که اخیرا به باشگاه نوتیس داده که باشگاه هم دیگر تمایل زیادی به حفظ او ندارد. هر چند مهم‌ترین مانع مبلغ قرارداد بالای او با استقلال است و باشگاه برای جلوگیری از آسیب بیشتر برای رهایی از او، باید به‌دنبال یک توافق مالی خوب با ناکام‌ترین خرید تابستانی‌اش باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.