استرداد هزینه سرویس دانش‌آموزی + جزئیات

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:26
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور استرداد وجوه مابه‌التفاوت هزینه سرویس دانش‌آموزی با پیگیری وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود نصرتی معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، طی نامه‌ای استرداد وجوه مابه‌التفاوت هزینه سرویس دانش‌آموزی را به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور، ابلاغ کرد.

در متن این نامه آمده است: «عطف به نامه شماره ۴۳۵۲ مورخ ۱۴۰۵/۱/۲۲ وزیر محترم آموزش و پرورش در خصوص استرداد وجه مابه‌التفاوت هزینه سرویس دانش‌آموزی، با عنایت به مجازی شدن آموزش مدارس از تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۰ و عدم انجام خدمات جابجایی دانش‌آموزان و استمرار این شرایط، مقتضی است مقرر فرمایید وفق ماده ۲۵ آیین‌نامه سرویس دانش آموزی به شماره /۴۲۰۵۰۱ت هـ ۶۱۲۸۹ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۴، نسبت به استرداد وجوه متناسب با ایام عدم کارکرد (حدود ۳۰ درصد کل ایام قرارداد) در چارچوب قرارداد و ضوابط حاکم اقدامات مقتضی معمول گردد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.