واکنش شهرداری به شایعه اخطار تخلیه هتل‌ها

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
سخنگوی شهرداری تهران با رد شایعه مبنی بر صدور اخطار تخلیه به شهروندان آسیب‌دیده جنگ در هتل‌ها گفت: آسیب دیدگان جنگ تا زمان آماده شدن منزلشان در هتل‌ها میهمان شهرداری تهران هستند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ «عبدالمطهر محمدخانی» روز شنبه افزود: اگر با هر کدام از شهروندان ساکن در هتل چنین تماسی گرفته شده می‌توانند با تماس با سامانه تلفنی ۱۸۱۱ گزارش را به مدیران شهرداری ارائه دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۶۷۷ نفر از شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری تهران در ۴۵ هتل و مجموعه اقامتی اسکان داده شدند اظهار داشت: تا مادامی که مشکل منازل آسیب دیدگان برطرف نشده باشد، شهرداری تمام هزینه‌های اسکان این عزیزان را پرداخت می‌کند.

محمدخانی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران تمام قد پای کار عزیزانی که منزلشان در این جنگ آسیب دیده همچون جنگ ۱۲ روزه ایستاده است، گفت: تمام هزینه‌کرد‌های نوسازی و بازسازی منازل شهروندانی که واحدهایشان دچار آسیب دیده است با شهرداری است.

به گفته وی تا کنون ۴۸ هزار و ۴۹ واحد مسکونی در ۶۵۰ اصابتی که به شهر تهران وارد شده آسیب دیده که ۳۸ هزار و ۱۲۲ هزار واحد دچار آسیب جزیی شده و ۴۰۰ ساختمان نیازمند تخریب و نوسازی است که شهرداری نیز تمام هزینه‌های این واحد‌ها را نیز پرداخت خواهد کرد.

چندی پیش در فضای مجازی خبری پخش شد مبنی بر اینکه به برخی از آسیب دیدگان جنگ که در هتل‌ها استقرار یافته‌اند، گفته شده باید هتل‌ها را تخلیه کنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.