سعیدی: مجتمع فولاد مبارکه هیچ تعدیل نیرویی نداشته است

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:00
نماینده مردم مبارکه در مجلس، ضمن تکذیب خبر اخراج نیرو‌های مجتمع فولاد مبارکه تاکید کرد که این واحد صنعتی به هیچ وجه تعدیل نیرو نداشته است.

سعیدی:مجتمع فولاد مبارکه هیچ تعدیل نیرویی نداشته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی  ضمن تکذیب انتشار اخباری مبنی بر اخراج نیرو‌های فولاد مبارکه، گفت: ما از زمان حمله دشمن به مجتمع فولاد مبارکه به طور مستمر در حال پیگیری هستیم که حقوق نیرو‌های فعال در آن تضییع نشود کمااینکه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی پیرامون این موضوع مهم با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.

سعیدی تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم به طور قطع اعلام می‌کنم مجتمع فولاد مبارکه به هیچ وجه به دلیل توقف فعالیتی که در پی حمله دشمنان داشته نسبت به تعدیل نیرو اقدام نکرده است.

وی یادآور شد: البته یک تعدادی از نیرو‌های فعال در این مجموعه در قالب پیمانکاری و پروژه‌های موقت فعالیت می‌کردند که قراردادشان فروردین ماه به پایان رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، افزود: متاسفانه کارگرانی که در قالب پروژه‌های شش ماهه فعالیت می‌کنند پیوسته با مشکل مواجه می‌شوند ضمن اینکه تعدادی از صنایع ما در مبارکه در جنگ آسیب دیدند که به بیکاری بیش از ۸ هزار نفر در این منطقه منتهی شد، اما اجازه ندادیم نیرو‌های فعال در فولاد مبارکه نیز به این آمار اضافه شود تا التهابات کاهش یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم اکنون نیز عملیات نوسازی این واحد صنعتی آغاز شده است و در این شرایط طبیعی است که نیرو‌های شاغل در آن فعالیت نداشته باشند، اما همچنان در استخدام این مجموعه هستند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.