معاون امور منابع انسانی استاندار زنجان گفت: در پی شهادت ۱۴ نفر از فرزندان برومند سپاه پاسداران و بسیجیان سلحشور سپاه انصارالمهدی (عج) همه ادارههای دولتی استان زنجان یکشنبه ۱۳ اردیبهشت تعطیلند تا مردم شهیدپرور در مراسم تشییع پیکر این شهدا حضور به هم رسانند.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ کاوه حقیقی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع ۱۴ شهید استان در روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت، اظهار کرد: هدف از این تصمیم فراهم کردن امکان حضور پرشورتر مردم غیور زنجان و بخصوص کارکنان دولت در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهداست.
وی با بیان اینکه شهدا سرمایههای معنوی نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: انتظار میرود کارکنان دستگاههای اجرایی با حضور گسترده و باشکوه خود در این مراسم، بار دیگر وفاداری و ارادت خود را به آرمانهای شهدا و امام راحل نشان دهند.
معاون امور منابع انسانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تعطیلی ادارهها در شرایطی است که در این روز دستگاههای امدادی، درمانی و خدماتی به ارائه خدمات خود همچون سایر ایام مشغول خواهند بود.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.