نفتالی بنت: اسرائیل در حال فروپاشی است

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:48
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئله مطرح این است که اسرائیل در وضعیت فروپاشی قرار دارد.

به گزارش تسنیم، نفتالی بنت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 12 اسرائیل گفت که مسئله ای که در حال حاضر مطرح است این است که اسرائیل در وضعیت فروپاشی قرار دارد.

 نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی افزود: فرار از خدمت نظامی، نظامیان ما را فرسوده می‌کند. دیروز با تعدادی از نظامیان در مرز ملاقات کردم و آنها به من گفتند که توانایی کافی برای انجام وظایف ندارند.

بنت در ادامه گفت: آنها گفتند که منطقه تحت کنترل ما است، سپس به دلیل کمبود نیرو مجبور به عقب نشینی شدیم، در حالی که صدها هزار جوان حریدی سالم و قوی ایستاده‌اند و دولت وضعیت ما را نادیده می گیرد و میلیاردها دلار به آنها می‌دهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.