تاج: کانادایی‌ها، ما را دیپورت نکردند؛ خودمان برگشتیم

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
رئیس فدراسیون فوتبال ماجرای بازگشت از کانادا و عدم حضور در کنگره فیفا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که به قصد شرکت در کنگره فیفا به کانادا سفر کرده بود، پس از بازگشت به ایران در خصوص شرکت نکردن در این اجلاس اظهار داشت: هم من و هم ممبینی ویزا داشتیم. وقتی به کانادا رفتیم، در فرودگاه خیلی هم چک کردند که مشکلی هم نبود. آنجا به ما گفتند که چندتا سوال دارند و ما گفتیم بفرمایید. در یک اتاقی بودیم و یک ساعتی طول کشید که سراغ ما بیایند. بعد از آن گفتند که «شما سپاهی هستید؟» پاسخ دادیم که در ایران ۹۰ میلیون سپاهی هستند. سپس گفتند که بند ۷۹ یا ۱۷۹ مجموعه‌شان این است که این ارگان را تروریست می‌دانند. ما گفتیم که ورزشی هستیم و بحث سیاسی نداریم و آنها هم عنوان کردند که قوانین کشورشان این است. ما بعد از آن گفتیم کشوری که ۱۸۶ بچه را بمباران کرد و فقط یک کفش از آن همه بچه باقی ماند، تروریست است.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.