ایران نامه کشورهای عربی را پاسخ داد

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
نماینده ایران در سازمان ملل متحد به نامه ۶ کشور عربی خطاب به سازمان ملل و شورای امنیت پاسخ داده است.

به گزارش مشرق از شبکه المیادین، نماینده ایران در سازمان ملل متحد به نامه ۶ کشور عربی خطاب به سازمان ملل و شورای امنیت پاسخ داده است.

سعید ایروانی گفته است: آن کشورها با در اختیار گذاشتن پایگاه‌های نظامی مستقر در خاک خود که از آنجا آتش و حملات هوایی علیه ایران انجام شده، در تجاوز به ایران مشارکت داشته‌اند.

نماینده ایران در سازمان ملل تأکید کرد ایران از حق مشروعش برای دفاع از خود که در منشور سازمان ملل تصریح شده، به عنوان پاسخی به تجاوز استفاده کرده است.

او افزود: ایران آغازگر درگیری و جنگ نبوده است.

نماینده ایران در پایان هشدار داد کشورهایی که در تجاوز به ایران مشارکت کرده‌اند یا اجازه استفاده از پایگاه‌ها، حریم هوایی، آب‌های سرزمینی و خاک خود را برای حمله به ایران داده‌اند، مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.