ناهید کیانی: همیشه برای خوشحالی مردم جنگیده‌ایم/می‌خواهم در آسیا بهترین نتیجه را بگیرم

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:39
ناهید کیانی گفت: سه هفته دیگر قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناهید کیانی دارنده مدال نقره تکواندو المپیک پاریس در تجمعات مردمی دیشب تهران گفت: خوشحالی مردم مهم‌ترین چیزی است که در زندگی‌ام همیشه برای آن جنگیده‌ام. در این شرایط سخت که مردم تحت فشار هستند، تمام آرزویم این است که بهترین روزها برایشان رقم بخورد؛ چون مردم ما لایق‌ترین مردم جهان‌اند.

وی افزود: دوره نقاهت طولانی نداشتم و بعد از حدود یک ماه توانستم به میادین برگردم. در دو دوره انتخابی شرکت کردم و موفق شدم دوباره خودم را در وزن خودم ثابت کنم و فیکس تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا شوم.

تکواندوکار تیم ملی بیان کرد: حدود سه هفته دیگر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و تمام تلاشم را می‌کنم تا با دعای مردم بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم. قهرمانی آسیا برای ما حکم انتخابی بازی‌های آسیایی را دارد. مدال‌آورهای این رقابت‌ها جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب می‌کنند.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.