باشگاه پرسپولیس از ملوان شکایت کرد

برترین‌ها یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:36
باشگاه پرسپولیس پرونده شکایت از ملوان به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز را در دادگاه CAS پیگیری می‌کند.

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دی‌ماه سال گذشته در حکمی باشگاه ملوان بندرانزلی را به دلیل استفاده غیر مجاز از سینا خادم‌پور، در دیدار مقابل استقلال و تراکتور با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد.

1

پس از این رأی، پرسپولیس، سپاهان و چادرملو نیز از ملوان به دلیل استفاده از سینا خادم‌پور شکایت کرده و مدعی شدند با توجه به استدلال کمیته انضباطی، نتیجه دیدار این تیم‌ها مقابل ملوان نیز باید ۳ بر صفر به سود آنها شود. این شکایت راه به جایی نبرد و کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف شکایت این سه باشگاه را رد کردند. سرخ ها مدعی هستند تنها تراکتور و استقلال از غیرمجاز بودن این بازیکن مطلع بودند و همین آگاهی باعث شد تا آنها در زمان مقرر شکایت کنند و نتیجه را به سود خود بازگردانند این در حالی است که این اطلاعات به صورت جداگانه به این دو تیم داده شده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.