ستاره سابق یونایتد در ۴۰ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:36
اشلی یانگ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب، دوران درخشانش را در ۴۰ سالگی به پایان رساند.

 اشلی یانک از کناره‌گیری خود از دنیای فوتبال خبر داد و به این ترتیب به دوران درخشان فوتبالی‌اش پایان داد. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد که از سال ۲۰۲۵ برای تیم ایپسویچ تاون بازی می‌کرد، این خبر را روز پنجشنبه در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس به صورت رسمی تایید کرد.

او در این باره گفت: «از خیابان سفتون تا خیابان وایکاریج، از ویلا پارک تا ویمبلی، از اولد ترافورد تا سن سیرو، دوباره به ویلا پارک، سپس گودیسون پارک و در نهایت به پورتمن رود. چه سفر فوق‌العاده‌ای بود، سفری که من در دوران کودکی فقط در رویاهایم می‌دیدم! اما هر رویایی باید پایانی داشته باشد و شاید شنبه، آخرین بازی من در دوران حرفه‌ای باشد. ۲۳ سال و تمام!»

این بازیکن ۴۰ ساله، امیدوار است که آخرین دستاوردش تضمین صعود تیم ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس باشد. ایپسویچ تاون در حال حاضر در رتبه دوم جدول مسابقات چمپیونشیپ قرار دارد و در آخرین روز فصل، در یک رقابت سه‌جانبه برای کسب آخرین جایگاه صعود مستقیم تلاش خواهد کرد. ایپسویچ می‌تواند با کسب پیروزی در بعدازظهر روز شنبه، بازگشتش به لیگ برتر را تضمین کند.

یانگ در این فصل ۱۵ بار در تمام مسابقات برای این تیم به میدان رفته اما به دلیل مشکل در عضلات همسترینگ، از اواخر ژانویه دیگر بازی نکرده است. این ستاره سابق منچستر یونایتد، در دوران سر الکس فرگوسن، قهرمان لیگ برتر شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.