سرمربی اردن: تیم برتر میدان بودیم، شانس با ما یار نبود

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:50
سرمربی تیم ملی اردن معتقد است که تیمش در بازی با الجزایر در مرحله گروهی جام جهانی تیم برتر میدان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمال السلامی در پی شکست 2 بر یک صبح امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) شاگردانش مقابل الجزایر در دور دوم مرحله گروهی جام چهانی 2026، گفت: به عملکرد بازیکنانم مقابل تیمی همچون الجزایر افتخار می‌کنم. در این بازی تیم برتر میدان بودیم، اما شانس با ما یار نبود. فاقد تجربه لازم برای استفاده از موقعیت‌های خود در چنین تورنمنت بزرگی هستیم.  

سرمربی مراکشی تیم ملی اردن که شاگردانش با قبول دومین شکست متوالی حذف‌شان از این رقابت‌ها قطعی شد و بازی آخرشان در مرحله گروهی تشریفاتی شد، اظهار داشت: بابت قطعی شدن حذف‌مان از این رقابت‌ها ناراحت هستم. با این وجود مقابل آرژانتین، قهرمان جهان، سعی خواهیم کرد عملکردی قابل احترام از خود ارائه دهیم.

اردن که بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه J جام جهانی 2026 قرار دارد، صبح روز یکشنبه (به وقت تهران) در دالاس آمریکا باید به مصاف آرژانتین برود.

انتهای پیام/

 
 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.