سازمان لیگ زیر بار نرفت/ مخالفت با حضور امیدهای چادرملو مقابل پرسپولیس

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 15:51
سازمان لیگ با درخواست چادرملو برای بازی با تیم امید مقابل پرسپولیس مخالفت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم بر برگزاری دیدار پلی‌آف برای تعیین سهمیه سوم آسیا گرفت، باشگاه چادرملو هم با توجه به تعطیلی تمریناتش نسبت به این تصمیم گلایه کرد.

مسئولان باشگاه اردکانی لیگ برتر به طور کلی اعتقاد داشتند که باید معدل امتیاز تیم ها برای تعیین سهمیه سوم آسیا در نظر گرفته شود و بعد از آنکه فدراسیون رای به برگزاری پلی‌آف داد، آنها اعلام کردند که چون تمرینات شان تعطیل بوده، نمی‌توانند با تیم اصلی در این بازی حاضر شوند.

نکته قابل توجه این بود که مسئولان چادرملو درخواستی برای حضور در مسابقه پلی آف با تیم امید خود را داشتند تا به شکلی جالب واکنش نشان بدهند.

با این حال سازمان لیگ با حضور تیم امید چادرملو در مسابقه پلی‌آف با پرسپولیس مخالفت کرده است. از این رو باشگاه چادرملو درخواست جدیدی را مبنی بر تعویق بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ ارائه کرده و در انتظار پاسخ کمیته مسابقات است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.