پرسپولیس به CAS شکایت کرد | بازی ما هم مثل استقلال باید ۳ بر صفر شود

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:35
باشگاه پرسپولیس پرونده شکایت از ملوان به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز را در دادگاه CAS پیگیری می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دی‌ماه سال گذشته در حکمی باشگاه ملوان بندرانزلی را به دلیل استفاده غیر مجاز از سینا خادم‌پور، در دیدار مقابل استقلال و تراکتور با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد.

پس از این رأی، پرسپولیس، سپاهان و چادرملو نیز از ملوان به دلیل استفاده از سینا خادم‌پور شکایت کرده و مدعی شدند با توجه به استدلال کمیته انضباطی، نتیجه دیدار این تیم‌ها مقابل ملوان نیز باید ۳ بر صفر به سود آنها شود. این شکایت راه به جایی نبرد و کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف شکایت این سه باشگاه را رد کردند. سرخ ها مدعی هستند تنها تراکتور و استقلال از غیرمجاز بودن این بازیکن مطلع بودند و همین آگاهی باعث شد تا آنها در زمان مقرر شکایت کنند و نتیجه را به سود خود بازگردانند این در حالی است که این اطلاعات به صورت جداگانه به این دو تیم داده شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.