نمایندگی ایران در سازمان ملل تاکید کرد: تمام اورانیوم غنیشده ایران همواره تحت نظارت کامل آژانس بینالمللی انرژی اتمی بوده است
صفحه نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به تلاشهای آمریکا برای تحریف کنفرانس بازنگری انپیتی در شبکه ایکس نوشت: «ایالات متحده از کنفرانس بازنگری ان پی تی سوءاستفاده کرد و اورانیوم غنیشده ایران را به عنوان یک خطر به تصویر کشید تا توجهات را از تخلفات خود و متحدانش در زمینه خلع سلاح هستهای منحرف کند.
شورای امنیت سازمان ملل، مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی اتمی و شورای حکام نه تنها این حملات غیرقانونی را محکوم نکردند، بلکه با کمال تاسف، اقداماتی انجام دادند که نقش قربانی و متجاوز را عوض کرد.»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.