فرمانده نیروی دریایی ارتش: تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 03:27
فرمانده نیروی دریایی ارتش: تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار ایرانی گفت: «دشمن فکر می‌کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مثلا 3 روز تا یک هفته، در جنگ علیه ایران به نتیجه می‌رسد و همین تصور آنها به یک جوک در دانشگاه‌های نظامی تبدیل شده است

در جنگ تحمیلی سوم، دشمن خود را از دریا به ایران نزدیک کرد و از سکوهای موشکی در یگان‌های شناوری بهره برد. 

نداجا 7 عملیات موشکی علیه ناو آبراهام لینکلن داشت و آمریکا مدتی نتوانست هواپیماهایش را به پرواز دربیاورد و عملیات هوایی داشته باشد. 

آمریکا مجبور شد تعمیراتی انجام دهد و تعداد بیشتری ناوشکن اضافه کرد. یعنی سکوهای موشکی بیشتری به میدان آورده است. با این حال متوقف هستند. 

تنگه هرمز را از دریای عربی بسته‌ایم و اگر جلوتر بیایند، سریع اقدام علمیاتی می‌کنیم. ما تا آخرین قطره خون هم‌قسم هستیم تا انتقام شهدایمان را بگیریم.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.