اسرائیل آمار تازه تلفات جنگ را اعلام کرد

افکار نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 15:11
رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد که بیش از 173 نظامی اسرائیلی در لبنان از زمان شروع جنگ زخمی شده‌اند.

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تحت سانسور شدید نظامی آمار جدیدی از مجروحان حملات موشکی حزب الله لبنان را اعلام و ادعا کرد وضعیت بسیاری از آنان همچنان بحرانی است.

رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد که بیش از 173 نظامی اسرائیلی در لبنان از زمان شروع جنگ زخمی شده‌اند که حال 11 نفر از آن‌ها وخیم است.

 بعد از اعلام آغاز آتش‌بس در لبنان از چند روز گذشته و درحالی که رژیم اشغالگر با تداوم بمباران مناطق جنوبی لبنان به نقض این توافق ادامه می‌دهد، آنچه که صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده، ادامه و افزایش تلفات آنها بعد از آتش‌بس، در نتیجه استفاده مقاومت لبنان از سلاح‌های جدید و کم‌هزینه، اما مرگبار است.

رسانه‌های صهیونیستی در این راستا اعلام کردند که پهپادهای حزب‌الله تبدیل به یک چالش پیچیده برای ارتش اسرائیل شده‌اند و راهی برای مهار آنها نیست.

در این زمینه روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از منابع خود گزارش داد: ارتش اسرائیل هیچ راه حلی برای مقابله با پهپادهای حزب الله ندارد و تمرکز بر تخریب خانه‌ها، خطر را برای نظامیان اسرائیلی افزایش می‌دهد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت هم به نوبه خود گزارش داد که درگیری‌ها در جنوب لبنان با استفاده فزاینده حزب‌الله از پهپادهای ارزان‌قیمت که جایگزین مؤثری برای موشک‌های سنگین شده‌اند، تحول شوکه‌کننده‌ای برای اسرائیل است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.